Zjednodušte a synchronizujte své schůzky s Google Docs

Google Docs – snadný způsob organizace a sdílení poznámek z meetingůOrganizace a sdílení poznámek z meetingů s ostatními účastníky je náročná práce. Po apodprostřednictvím Google Docs je však ukládání a organizování…

Zjednodušte a synchronizujte své schůzky s Google Docs

Google Docs – snadný způsob organizace a sdílení poznámek z meetingů

Organizace a sdílení poznámek z meetingů s ostatními účastníky je náročná práce. Po apodprostřednictvím Google Docs je však ukládání a organizování detailů spojených s novou nebo stávající kalendářovou událostí mnohem snazší. Můžete si udělat poznámky, vytvořit seznam akcí a synchronizovat je se svým Google kalendářem jen pár kliknutími. Stačí otevřít Google Docs v desktopovém prohlížeči, protože Google tuto funkci zatím nezavedl na nejlepší androidní tablety a telefony. Kromě toho je postup jednoduchý.

Existuje několik výhod, které nabízí používání Google Docs pro organizování a sdílení poznámek z meetingů. Zaprvé je to rychlost a jednoduchost. Stačí jen otevřít Google Docs, vytvořit nový dokument nebo vybrat existující dokument a začít psát. Můžete si vytvořit poznámky ze setkání, vyznačit důležité body tučně nebo je podtrhnout, abyste se k nim snadno vrátili.

Druhá výhoda spočívá v tom, že můžete sdílet své poznámky z meetingů s ostatními účastníky. Stačí jim poslat odkaz na dokument a oni ho budou moci otevřít a přečíst si vaše poznámky. To je obzvláště užitečné, pokud se někdo nemohl zúčastnit meetingu a chce se dozvědět, co bylo řečeno.

Další výhodou je možnost synchronizace s Google kalendářem. Jakmile vytvoříte poznámky z meetingu, můžete je jednoduše synchronizovat se svým Google kalendářem. To znamená, že budete mít všechny důležité informace o meetingu na jednom místě a nebudete muset hledat různé dokumenty nebo kalendáře.

Google Docs je skvělým nástrojem pro organizaci a sdílení poznámek z meetingů. Nabízí jednoduchost, rychlost a možnost synchronizace s Google kalendářem. Můžete si vytvářet poznámky, vyznačovat důležité body tučně a sdílet je s ostatními účastníky. Není divu, že je Google Docs tak populární a preferovaným nástrojem pro ukládání a organizování poznámek z meetingů.

FAQ:

1. Jak otevřít Google Docs v desktopovém prohlížeči?

– Stačí zadat do vyhledávače „Google Docs“ a zvolit první výsledek. Poté se přihlaste ke svému účtu a můžete začít tvořit dokumenty.

2. Jak sdílet poznámky z meetingů s ostatními účastníky?

– Po vytvoření dokumentu v Google Docs, klikněte na tlačítko „Sdílet“ a zadejte e-mailovou adresu účastníka, se kterým chcete sdílet dokument.

3. Jak synchronizovat poznámky z meetingů s Google kalendářem?

– Po dokončení poznámek v Google Docs, klikněte na ikonu kalendáře v pravém horním rohu a vyberte si, do kterého kal

Zdroj: https://www.androidpolice.com/google-docs-meeting-note-how-to/