Zábava pod vodou! Vyzkoušejte fotografování ryb s iPhone pod vodou!

Článek: Beatles a iPhone jako ponorka? Nový marketingový tah od Apple?

Na okraj: Vím, jakou píseň od Beatles by měla společnost Apple použít pro marketingovou kampaň iPhone, který se ponořuje jako ponorka…

Zábava pod vodou! Vyzkoušejte fotografování ryb s iPhone pod vodou!

Článek: Beatles a iPhone jako ponorka? Nový marketingový tah od Apple?

Na okraj: Vím, jakou píseň od Beatles by měla společnost Apple použít pro marketingovou kampaň iPhone, který se ponořuje jako ponorka (další poznámka: opravdu by si měli pořídit žlutý iPhone pro tuto kampaň).

V poslední době se na internetu objevily spekulace o nové marketingové kampani od společnosti Apple, která by měla propojit jejich populární smartphone iPhone s legendární skupinou Beatles. Podle insiderů by se měla píseň slavných Beatlů stát neodmyslitelnou součástí této kampaně.

Zatímco někteří fanoušci Beatles a Apple se těší na tuto novinku, jiní zůstávají skeptičtí. Otázkou zůstává, jaká píseň by byla nejvhodnější pro tento marketingový tah.

Spekuluje se, že by se mohlo jednat o hitovku „Yellow Submarine“. Tato píseň se perfektně hodí do konceptu ponorky a může přilákat pozornost širokého publika. Navíc již samotný název písně „Yellow Submarine“ evokuje spojení s ikonickým žlutým designem iPhonů.

Další zajímavý nápad se týká samotného vzhledu iPhonu. Mnozí se shodují, že by Apple měl vytvořit speciální edici žlutého iPhonu právě pro tuto kampaň. Žlutá barva by dokonale reflektovala barevnost a energii písně „Yellow Submarine“. Navíc by takový unikátní design zaujal více potenciálních zákazníků.

A teď se pojďme podívat na část FAQ, která se objevuje v souvislosti s touto novinkou:

1. Bude se tato píseň používat jen v reklamách?

Ne, podle informací, které jsou zatím veřejnosti známy, by se píseň „Yellow Submarine“ měla stát hlavním prvkem celé marketingové kampaně. Je možné, že bude použita ve videoreklamách, na sociálních sítích a i v samotných obchodech Apple.

2. Jaký bude limitovaný žlutý iPhone?

Zatím nejsou známy žádné oficiální informace o designu limitovaného žlutého iPhone. Nicméně fanoušci doufají, že bude zachován ikonický design a kvalita iPhonů, jen s přidanou žlutou barevností.

3. Bude tato kampaně dostupná ve všech zemích?

Apple má obvykle globální marketingovou strategii, takže je velmi pravděpodobné, že tato kampaň bude dostupná ve většině zemí, kde společnost působí. Nicméně doposud nejsou známy podrobnosti ohledně konkrétních trhů.

Bude zajímavé sledovat, jak se tato nová marketingová kampaň od Apple vyvine a jakým způsobem fanoušci iPhonů na ni zareagují. Ať už se jedná o pouhou spekulaci či reálný plán, Beatles a iPhone v jedné kampani jsou skvělou kombinací pro přilákání pozornosti ve světě mobilních technologií

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/future-iphone-underwater_id154430