YouTube se Ponoří do Světa Online Her: Představuje Produkt Playables.
YouTube testuje nový produkt – Playables. Platforma pro hraní online her na mobilních a stolních zařízeních.
V poslední době se v deníku The Wall Street Journal objevily informace o tom, že YouTube testuje produkt pro hraní online videoher. Plán YouTube na rozšíření působnosti na trhu s videem byl zveřejněn v e-mailu, který byl zaslaný zaměstnancům společnosti Google.
Produkt má již svůj název – Playables. Playables umožní uživatelům přístup k hrám na mobilních zařízeních nebo stolních počítačích. Zaměstnanci Google byli v e-mailu vyzváni, aby tento nový herní platformu otestovali.
Hra zmiňovaná v The Wall Street Journal se jmenuje Stack Bounce. Stack Bounce je popisována jako arkádová hra, v níž hráči házejí skákací míč, aby rozbili vrstvy cihel. Hry bude možné hrát okamžitě pomocí webových stránek YouTube nebo prostřednictvím mobilní aplikace YouTube pro systémy iOS a Android.
YouTube je již dlouho populární pro sledování živých přenosů videoherních soutěží. S novým produktem YouTube soupeří s Twitchem společnosti Amazon.
Tím, že YouTube začne hostovat hry, se dostane do další části online herního průmyslu. Tento krok je součástí snahy vrátit náboj jeho zaostávajícím příjmům z reklamy.
Obchod Google Play obsahuje mobilní hry dostupné pro uživatele systému Android. Vývojáři, kteří ročně vydělají více než 1 milion dolarů, musí společnosti Google odvádět až 30% podíl z transakcí v rámci aplikace. Ale i vývojáři her se potýkají s výdělky v postpandemickém světě.
Google minulý rok oznámil, že ukončuje službu Stadia, která umožňovala uživatelům streamovat hry přímo z cloudu. Nicméně, šéf služby Stadia, Phil Harrison, viděl příležitost pro YouTube, aby využil technologii Stadia.
Hry testované pro YouTube mohou být jednoduché hry, které byly před časem populární ve službách jako WeChat a Facebook. Tyto hry by mohly být pro hráče online her dostatečně zajímavé, aby o ně měli stále zájem.