Xiaomi rozšiřuje svou působnost v Evropě v prvním čtvrtletí roku 2018
Xiaomi je na pěti velkých trzích v TOP 4 a to společně se Samsung, Apple a Huawei. Právě všichni tito výrobci se ze 75% podíleli na prodeji chytrých telefonů v pěti velkých evropských trzích. Společnost expandovala do Evropy docela pozdě, ale přeci jen. Xiaomi funguje dobře online obchodní model v Asií, ale taktéž dobře zafungoval […]
Xiaomi je na pěti velkých trzích v TOP 4 a to společně se Samsung, Apple a Huawei. Právě všichni tito výrobci se ze 75% podíleli na prodeji chytrých telefonů v pěti velkých evropských trzích.
Společnost expandovala do Evropy docela pozdě, ale přeci jen. Xiaomi funguje dobře online obchodní model v Asií, ale taktéž dobře zafungoval v Evropě. Xiaomi má naděje na partnerství s firmou MediaMarkt, Media World a Carrefour.
Značka Mi získala 4.4% z Evropského prodeje. Prodeje převážně pochází ze dvou trhů Španělsko a Itálie.
K dispozici máme tabulku, kde můžete vidět jednotlivý podíl systému v jednotlivých zemích.
Jak můžete vidět, tak v TOP 5 trzích (Německo, Spojené království, Francie, Španělsko a Itálie) systém Windows Phone zaznamenal propad a na druhou stranu Android a iOS získaly. Tak trošku nám to ukazuje, na jaký systém lidé přešli. Polovina asi na Android a druhá polovina na iOS Apple.
V Číně pokles podíl Android systému
Zajímavá data pochází z Číny, kde firma ZTE dostala BAN na produkty z USA, to znamená i Android. I přesto v Číně Android zaznamenal pokles o 9,9% a na druhou stranu iOS 9.8% získal.