Vlastníci Galaxy S24 nejsou spokojeni s matnou a tlumenou obrazovkou

V časných reakcích zákazníků, kteří si pořídili nový model Galaxy S24, se objevuje stížnost na nedostatek živosti displeje, kterou si pamatujeme z předchozích verzí. Novinka od Samsungu sice přináší určité inovace…

Vlastníci Galaxy S24 nejsou spokojeni s matnou a tlumenou obrazovkou

V časných reakcích zákazníků, kteří si pořídili nový model Galaxy S24, se objevuje stížnost na nedostatek živosti displeje, kterou si pamatujeme z předchozích verzí. Novinka od Samsungu sice přináší určité inovace a vylepšení, ale zdá se, že v oblasti vizuálního projevu trochu zaostává.

Jednou z hlavních předností Galaxy S řady vždy byla kvalita displeje a jeho sytost barev. Nový model však nabízí poněkud odlišnou paletu barev, která působí trochu méně živě a dynamicky než předchozí verze. Někteří zákazníci si stěžují, že obraz nenabízí takový kontrast a intenzitu, jakou byli zvyklí.

Samsung naopak tvrdí, že nový model přináší pokrokovou technologii a lepší zobrazení barev. V rámci vývoje se snažil vyřešit několik problémů, se kterými se u předchozích modelů potýkal. Zaměřil se zejména na přesnější podání barev a vyváženější kontrast.

Zatím není jasné, zda se jedná o ojedinělé případy, které se týkají pouze několika kusů, nebo zda se jedná o širší problém, který zasahuje všechny předobjednané telefony. Samsung se však angažuje a snaží se zjistit příčinu této stížnosti. Pravděpodobně budou následovat aktualizace softwaru, které by měly vylepšit a vyvážit barevné podání.

Co může zákazník udělat, pokud není spokojen s vzhledem displeje?

1. Informovat se u prodejce – Pokud jste si nový telefon zakoupili nedávno a máte obavy ohledně barev na displeji, obraťte se na prodejce, kde jste telefon zakoupili. Možná nabízí vrácení nebo výměnu za jiný model.

2. Kontaktovat zákaznickou podporu – V případě, že jste zároveň i registrovaní uživatelé Samsungu, můžete se obrátit na zákaznickou podporu a sdělit jim svůj problém. Společnost se snaží poskytnout co nejlepší servis a vyhovět potřebám svých zákazníků.

3. Očekávat aktualizace – Samsung je dobře známý svou podporou v podobě pravidelných aktualizací systému. Je velmi pravděpodobné, že se problém s barevným podáním bude řešit prostřednictvím softwarových úprav. Sledujte tedy příchod nových aktualizací a věřte, že se váš problém brzy vyřeší.

Veškeré informace, které uvádíme v tomto článku, jsou založeny na informacích a reakcích zákazníků v raných fázích uvedení nového modelu Galaxy S24. Výrobce se snaží vyhovět požadavkům a problémy, na které si stěžují zákazníci, se snaží co nejrychleji řešit. Sledujte tedy další aktualizace a novinky od spole

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/Galaxy-S24-owners-are-not-happy-about-dull-and-muted-screen_id154813