Unity a jeho nová cenová struktura: Jak to ovlivní herní svět na Androidu?
Nová cenová struktura Unity vyvolala výbuch nespokojenosti v herním světě. Jak toto ovlivní hry na Androidu a co to znamená pro vývojáře?
Zuřivé reakce v herním světě tento týden dominují konverzaci. Všechny oči jsou upřeny na Unity Runtime Fee. Významní vývojáři, jako Garry Newman z Garry’s Mod a Slay The Spire Developers Mega Crit, vyjádřili svou nespokojenost s novou cenovou strukturou Unity.
Unity Runtime Fee je základem nedávných debat. Předtím byla cenová struktura Unity jednoduchá. Nyní, když se dosáhne určitého výdělku a instalací, poplatek za spuštění Unity vstoupí v platnost. To znamená, že za každou instalaci, ať už je placená nebo ne, musí vývojář zaplatit.
Jaké dopady může mít tato změna pro hry na Androidu? Free-to-play model je populární na Androidu a tato nová struktura by mohla zasáhnout mnoho vývojářů, zejména těch, kteří vyvíjejí gacha hry.
Ale co alternativy? Unreal Engine od Epic Games a Godot jsou jen dvě z mnoha možných alternativ. Přestože mnoho hráčů Androidu by mohlo oslavit snížení dominance free-to-play her, je ještě příliš brzy na jakékoli závěry.
Jak budou věci vypadat v blízké budoucnosti? Čeká nás několik napínavých týdnů, které odhalí další směr vývoje.