Spotify má dnes 100 miliónu prémium uživatelů
Spotify přesáhlo hranici 100 miliónu prémium uživatelů. Firmě tak roste zisk a zároveň i celkoví uživatelé. V Indií navíc běží reklamní kampaň.
12 měsíců poté, co Spotify dosáhlo 75 miliónu předplatitelů, tak právě dnes má firma 100 miliónu předplatitelů po celém světě. Meziroční růst je 32% a s tím rostou i zisky firmy a to o 33% na 1.51 miliard €.
S lidmi, kteří prémium služby nevyužívají, tak firma má celkem 217 miliónu měsíčních uživatelů. Což je o 10 miliónu více, než minulé čtvrtletí a 44 miliónu více, než před rokem.
Pro Spotify je největší trh v Evropě, kde následuje Severní Amerika a Jižní Amerika. V Severní Americe rostly prémium uživatelé díky partnerství s firmami Samsung, Google a Huli.
Samsung třeba do svých telefonu před-nainstalovává Spotify aplikaci a zároveň tak lidé obdrží 6 měsíců prémium služeb Spotify úplně zadarmo. V České republice nic takového bohužel nemáme.
Na konci tohoto čtvrtletí roku 2019 firma měla okolo 107 až 110 prémium uživatelů. Je pravděpodobné, že čísla porostou, protože běží reklamní kampaň v Indií.