Snapchat již ztratil 3 milióny aktivních denních uživatelů
Snapchat zveřejnil zprávu, která pojednává o druhém čtvrtletí a poklesu 3 milónu denních uživatelů. Je to konkurenční boj s Instagramem, kde většina lidí přechází. Instagram tak trochu kopíruje Snapchat funkce, tak stejně, jak to udělal s příběhy. Avšak Instagram to sice okopíruje, ale udělá to ještě lepším. Nicméně během periody tří měsíců od dubna do června, tak […]
Snapchat zveřejnil zprávu, která pojednává o druhém čtvrtletí a poklesu 3 milónu denních uživatelů. Je to konkurenční boj s Instagramem, kde většina lidí přechází. Instagram tak trochu kopíruje Snapchat funkce, tak stejně, jak to udělal s příběhy. Avšak Instagram to sice okopíruje, ale udělá to ještě lepším.
Nicméně během periody tří měsíců od dubna do června, tak výdělek firmy Snap vzrostl o 44% meziročně a to na 262$ miliónu. Wall Street tipovalo 250$ miliónu. Ztráta na jednu akcií je 14 centů mezitím co Wall Street očekával 17 centů.
Za všechno může redesign aplikace
Podle šéfa Evan Spiegel je hlavní příčinou propadu právě redesign aplikace Snapchat na počátku tohoto roku. Lidé byli totiž naštvaní a chtěli zpět starý vzhled. Udělali si na to i petici. Krom aplikace Snapchat prodává firma sluneční brýle, které dokážou i nahrávat. Jmenují se Spectacles.
Během tohoto čtvrtletí společnost vylepšila brýle o HD rozlišení a ochranu proti vodě. Brýle stojí 149.99$.
Avšak i přesto, že Snapchatu ubývají denní uživatelé, tak to pro akcionáře není důležité, protože akcie firmy pozvolna rostou.