Snapchat začíná ukazovat 6 sekundové reklamy, které nejdou přeskočit.

Uživatelé aplikace Snapchat začaly od pondělního rána vídat různé ne-přeskočitelné reklamy. Reklamy se však objevují pouze u různých upoutávek a epizod, které jsou v produkci společností Disney, Viacom a NBCUniversal.  Snapchat ukazuje reklamy již od roku 2014, ale dovoloval uživatelům tyto reklamy přeskočit. Průměrná délka přeskočitelné reklamy tak byla 2 sekundy, protože do té doby […]

Snapchat na prodej?

Uživatelé aplikace Snapchat začaly od pondělního rána vídat různé ne-přeskočitelné reklamy. Reklamy se však objevují pouze u různých upoutávek a epizod, které jsou v produkci společností Disney, Viacom a NBCUniversal. 

Snapchat ukazuje reklamy již od roku 2014, ale dovoloval uživatelům tyto reklamy přeskočit. Průměrná délka přeskočitelné reklamy tak byla 2 sekundy, protože do té doby uživatel klikl na přeskočit reklamu. Reklamní agentury tak měly pouze 2 sekundy na to, aby daného uživatele upoutaly.

Snapchat

Snapchat

Nicméně to teď ani nebudou muset, protože uživatelé nebudou moci 6 sekund přeskočit reklamu, vlastně to bude stylem, co je na YouTube.

Důvodem je postupný úpadek cen ze strany reklamních agentur a tímto se vlastně snaží nasbírat i nějaké peníze. Protože reklamní agentury nebudou platit za pouhé dvě sekundy své ukázky.

Počet denních uživatelů však podle informací roste o 2.1%, avšak peníze z reklam jsou minimální.