Scarlett Johansson a Henry Cavill v nové Huawei P9 reklamě
Je to pohádka jako za starých časů. Muž potká ženu. Muž se zamiluje do ženy. Muž v Shanghai ve smokingu, zatímco si s dívkou vyměňuje fotografie, která je na natáčení svého filmu. Reklama se zaměřuje na kvality fotoaparátu (LEICA) mobilního telefonu Huawei P9 a jeho jednoduchost. Nejsou zde však žádné dialogy nebo ani herecké výkony. Schválně jsme napsali […]
Je to pohádka jako za starých časů. Muž potká ženu. Muž se zamiluje do ženy. Muž v Shanghai ve smokingu, zatímco si s dívkou vyměňuje fotografie, která je na natáčení svého filmu.
Reklama se zaměřuje na kvality fotoaparátu (LEICA) mobilního telefonu Huawei P9 a jeho jednoduchost. Nejsou zde však žádné dialogy nebo ani herecké výkony.
Schválně jsme napsali LEICA, protože se jedná o fotoaparát pouze certifikovaný společnosti LEICA. Není vyroben touto společností. Vyroben byl v Číně. Více informací zde.
Huawei možná zvolilo tento typ reklamy z důvodu, že se chce pořádně dostat na USA trh a vybudovat si zde své jméno. Reklama totiž běží v USA.
Reklama má pouhých 30 sekund.
Reklama však postrádá vtip i švih. Je taková nijaká. Třeba reklama na Samsung Galaxy S7 s Lil Waynem byla mnohem lepší.