Samsung spustil komunitní fórum pro uživatelé
Samsung si je vědom, že někteří lidé potřebují poradit nebo produkty mají problémy. Vytvořil proto komunitní fórum, kde se shlukují lidé, kteří právě těmito produkty disponují a tím pádem si budou moci i sami sobě poradit. Samozřejmě se tímto neruší produktová podpora, ta je stále aktivní a nadále k dispozici, avšak pokud máte specifické problémy, […]
Samsung si je vědom, že někteří lidé potřebují poradit nebo produkty mají problémy. Vytvořil proto komunitní fórum, kde se shlukují lidé, kteří právě těmito produkty disponují a tím pádem si budou moci i sami sobě poradit.
Samozřejmě se tímto neruší produktová podpora, ta je stále aktivní a nadále k dispozici, avšak pokud máte specifické problémy, tak je vhodné tuto informaci prvně vložit na toto komunitní fórum. Důvodem je více lidí se stejným produktem, kteří již měli podobný problém nebo tomu více rozumí.
Pomáhejme si navzájem
Samsung plánuje platformu neustále rozvíjet a obohatit ji tak o další aktivity pro registrované členy. V budoucnu třeba chystají soutěže o nové produkty, sdílení videí a nebo psát i vlastní blok v rámci Samsung komunity.
Tímto Samsung otvírá do světa možnost, aby si lidé sami navzájem radili a poskytovali informace. Podle našeho názoru, pokud fórum neumře a bude se dobře propagovat, tak má svou budoucnost. Lidé na něho začnou chodit a v případě problémů si možná pomůžou rychleji, než někdo na podpoře.
Nechte si poradit od lidí
Na podpoře je totiž jeden problém. Člověk, který zde sedí nemá ani páru, jak to u každého produktu chodí a zná obecné chyby z databáze nebo když už něco někdy v budoucnu řešil. Nicméně lidí neustále řeší problémy a většinou se dají právě vyřešit softwarově nebo jen nějakou změnou v nastavení televize.
Pokud třeba kupujete klávesnici ke své televizi, tak ne všechny jsou kompatibilní. Pokud si nevíte rady a nevíte, která bude dobrá, tak si nechte poradit, uvidíte, že již někdo podobnou situaci řešil.