Samsung otevřel moderní kontaktní centrum
Samusung otevřel ve spolupráci s Conectart své kontaktní centrum pro své zákazníky. Díky tomu mají zákazníci lepší servis.
Již ve čtvrtek 11. července proběhlo v Hradci Králové slavnostní otevření nového kontaktního centra. Kompletní komunikaci se zákazníky zajišťuje firma Conectart.
Centrum má rozlohu 463 metrů čtverečních a disponuje řadou moderních technologií a prostorem, kde všichni operátoři mají k dispozici produktovou nabídku Samsungu.
Se zákazníkem tak mohou řešit problém krok po kroku a mít k dispozici stejný produkt. Nově otevřené centrum, jehož rekonstrukce stála 5 miliónu korun, má celkem 40 pracovních míst.
Otevření se účastnili zástupci zmíněných společností a za Samsung zde byl Lucas Shin, Jan Procházka jako ředitel Samsungu pro Českou a Slovenskou republiku. Jinwook Heo jako šéf zákaznických služeb pro Evropu, Bruce Cho pro firemní zákazníky a zákaznický servis pro česko, slovensko, maďarsko a generální ředitel Conectart Petr Studnička
Kontaktní centrum Samsungu
Kontaktní centrum v Hradci Králové je jedním z prvních v rámci zastoupení Samsung v jednotlivých zemích. Krom klasických kanálů jako je telefon, email,. webchat poskytuje podporu i přes WhatsApp. Není to však všechno. Pokud je problém větší, tak se specialisté připojí přímo do vašeho mobilního telefonu nebo TV.
Conectart rovněž zajišťuje dedikované linky pro prémiové zařízení (Moje Galaxy, Moje QLED, Moje Samsung Domácnost). Díky tomu je rychlejší prémiový přístup. Takoví zákazníci navíc mají možnost zavolat technika přímo k sobě domů a ten pomůže třeba s instalací a zapojení či vyzvedne porouchaný telefon a doveze vám náhradní.
Za chvíli bude spuštěn také oficiální internetový obchod od Samsungu.
Zdroj: Tisková zpráva společnosti Samsung