Samsung je jedničkou v Asii již po páté v řadě
Samsung v minulosti nebyla moc vážená značka, ale poslední roky se toho hodně změnilo a docela dramaticky. Společnost je nejlepší značkou v Asii. Yonhap News Agency publikoval článek o tom, která značka je v Asii nejlépe hodnocenou. Jako první je právě Samsung. Žebříček těch nejlepších značek na Asijském trhu: Samsung (utratila 1 078 445 USD$ […]
17.6.2016
Android Novinky
Samsung v minulosti nebyla moc vážená značka, ale poslední roky se toho hodně změnilo a docela dramaticky. Společnost je nejlepší značkou v Asii.
Yonhap News Agency publikoval článek o tom, která značka je v Asii nejlépe hodnocenou. Jako první je právě Samsung.
Žebříček těch nejlepších značek na Asijském trhu:
- Samsung (utratila 1 078 445 USD$ za reklamu)
- Apple Inc. (utratila 666 438 USD$ za reklamu)
- Sony Corp. (utratila 396 320 USD$ za reklamu)
- Nesle Co. (utratila 878 405USD$ za reklamu)
- Panasonic (utratila 323 492USD$ za reklamu)
- Nike (utratila 40 834USD$ za reklamu)
- LG (utratila 323 025 USD$ za reklamu)
Apple Inc. pravděpodobně necílí nejvíce na trhy v Asii, proto se Samsungu tak daří. Má také největší výdaje na reklamu.