Růst prodejů chytrých náramků o 65% ve třetím kvartálu
Máme k dispozici statistiky, jak se dařilo prodejů chytrých náramků. Pojďme se podívat na to, jak dobře se tyto chytré hodinky prodávaly.
K dispozici máme statistiku od IDC, kde máme informaci o tom, že Apple dominuje v průmyslu nositelných zařízení. Roste například popularita po AirPods. Avšak teď tady máme ještě statistiky fitness náramku, chytrých hodinek.
Pro třetí kvartál firma Xiaomi prodala na 12.2 miliónu chytrých náramků, což je meziroční nárůst o 74.4% a dosahují tak 27% trhu. Xiaomi rostlo hlavně u sebe doma a pak svou agresivitou i mimo Čínu. Apple se tentokrát umístil na druhém místě s 15% podílem na trhu v oblasti chytrých náramku.
Huawei je pak až na třetím místě s 5.9 milióny prodanými chytrými náramky a 13% podílem na trhu. Je to tedy o 243% nárůst díky prodejům v Číně. Samsungu se v tomto segmentu nedaří a má pouze 6%.