Reklamy na výchozí obrazovce se možná brzy objeví i na vašem telefonu s Androidem
V Asii se stávají stále populárnějšími levné smartphony od výrobců jako Xiaomi, Realme nebo dokonce Samsung, které zobrazují novinky, živé skóre a jiný mediální obsah (tj. reklamy) přímo na zámku obrazovky….
V Asii se stávají stále populárnějšími levné smartphony od výrobců jako Xiaomi, Realme nebo dokonce Samsung, které zobrazují novinky, živé skóre a jiný mediální obsah (tj. reklamy) přímo na zámku obrazovky. I přesto, že se tato praxe těší velké popularitě v Asii, společnost Glance – dceřiná společnost adtechového podniku InMobi Group – zatím nenabízí své služby na telefonech prodávaných v USA. Zprávy o tom, že platforma pro zámkovou obrazovku chce uzavřít partnerství s americkými operátory, začaly kolovat v červenci 2022, ale poté se nic nedělo. Téměř dva roky od té doby by se však Glance konečně mohl chystat přinést reklamy na zámku obrazovky i do telefonů se systémem Android v USA.
Ve snaze proniknout na americký trh se zdá, že Glance má nakročeno správným směrem. Pokud se podaří uzavřít partnerství s americkými operátory, mohou se lock screen reklamy brzy stát běžnou součástí i pro uživatele v USA. Zatím je ale třeba počkat, jak se celá situace vyvine.
**FAQ:**
1. Jaké výhody mohou mít uživatelé z lock screen reklam?
2. Jaké jsou potenciální nevýhody tohoto typu reklamy?
3. Bude možné reklamy na zámku obrazovky vypnout nebo upravit podle osobních preferencí?
Zdroj: https://www.androidpolice.com/lock-screen-ads-coming-to-android-phone/