Facebook testuje reklamy, které dovolí si hru předem vyzkoušet, než si ji koupíte.
Google Play Instant funkce dovoluje uživatelům si hru vyzkoušet ještě předtím, než si ji koupíte. Minulý měsíc byla tato funkce dostupná pouze u šesti her. Nicméně něco podobného vyzkoušel i facebook. Tedy již je v ostrém provozu. K této funkci na Facebooku se přihlásilo okolo 24 vývojářů, kteří tvoří hry na Facebooku. Facebook plánuje tuto […]
Google Play Instant funkce dovoluje uživatelům si hru vyzkoušet ještě předtím, než si ji koupíte. Minulý měsíc byla tato funkce dostupná pouze u šesti her. Nicméně něco podobného vyzkoušel i facebook. Tedy již je v ostrém provozu.
K této funkci na Facebooku se přihlásilo okolo 24 vývojářů, kteří tvoří hry na Facebooku. Facebook plánuje tuto funkci použít i mimo svou reklamní síť. Tento rok bude dostupná pro všechny, kdo si vytvoří reklamu.
Interaktivní reklamy vedou
Facebook totiž zjistil, že než člověk hru koupí, tak se dívá na několik videí a čte texty ohledně hry. Další studie je ta, že 47% lidí tráví více času s interaktivními reklamami. Miniclip CMO Nick Tsimpidaros říká, že hratelné aplikace předem v reklamách dokázalo zvýšit míru prokliku a je o 25% levnější cena za klik.
Konference vývojářů na facebooku se koná 1 a 2. května. Takže pravděpodobně tam se dozvíme o této funkci více.
U Google Play je na každém vývojáři, jestli zpřístupní svou hru zdarma k tomu, aby si ji daný hráč mohl vyzkoušet. Právě, že spousta vývojářů této funkce nevyužívají.