Jak funguje nová strategie LG? Zisk i prodeje opět klesly.

Mobilní divize LG zveřejnila své finanční výsledky a jsou opět ve ztrátě 171.95 miliónu dolarů za druhé čtvrtletí roku 2018. Taktéž světové prodeje mají za „pouhých“ 1.92 miliard dolarů, což je nejhorší za poslední dva roky. Nicméně i přes problémy mobilní divize, tak se LG daří zase v domácím příslušenstvím jako jsou TV, Pračky a další. Právě […]

LG G8

Mobilní divize LG zveřejnila své finanční výsledky a jsou opět ve ztrátě 171.95 miliónu dolarů za druhé čtvrtletí roku 2018. Taktéž světové prodeje mají za „pouhých“ 1.92 miliard dolarů, což je nejhorší za poslední dva roky. Nicméně i přes problémy mobilní divize, tak se LG daří zase v domácím příslušenstvím jako jsou TV, Pračky a další.

Právě před šesti měsíci firma LG odhalila plány na to, že změní strategií u mobilní divize. Avšak i přesto jsou ve ztrátě. Tato strategie bohužel nějak nevychází.

Výrazná ztráta mobilní LG divize

LG mobilní divize ztrácí 171.95 miliónu dolarů ve druhém čtvrtletí, což je ještě více než 117.27 milionu dolarů ve stejném čtvrtletí roku 2017. LG viní ztráty smlůvních partnerů a také navýšení marketingové investice pro podporu nových vlajkových telefonu.

Propad prodejů v Latinské Americe

Problémem je podle všeho pomalý růst na světovém trhu chytrých telefonu a zároveň propad prodejů telefonu střední třídy a nízké třídy v Latinské Americe.

Nicméně i přesto, že marketing běží na plno, tak lidé telefony LG nekupují, což může znamenat pro firmu do budoucna velký problém. Nicméně problém není jen u LG, ale také u Samsungu, kde telefon Galaxy S9 zaznamenal také propad.

Zdroj