Samsung odpověděl na nedávný problém s baterií Note8
Minulý týden se dostalo na povrch několik informací ohledně telefonu Samsung Galaxy Note8 a problému s baterií. Tento problém nahlásilo několik uživatelů a stěžují si právě na to, že telefon nemohl být nabit, když se vybil na 0%. Najednou ve chvíli, kdy se tato informace dostala na povrch a medializovala se, tak si spousta lidí […]
Minulý týden se dostalo na povrch několik informací ohledně telefonu Samsung Galaxy Note8 a problému s baterií. Tento problém nahlásilo několik uživatelů a stěžují si právě na to, že telefon nemohl být nabit, když se vybil na 0%.
Najednou ve chvíli, kdy se tato informace dostala na povrch a medializovala se, tak si spousta lidí s Galaxy S8 a S8+ začalo stěžovat právě na podobný problém.
Nicméně Samsung vydalo oficiální prohlášení. Samsung podle všeho obdržel pouze pár těchto oznámení a získal také detailní informace ohledně problémových telefonu. Prohlášení od Samsungu si můžete přečíst níže.
Ono to docela vypadá, že když se jeden problém medializoval, tak další lidé chtěli využít tento problém ve svůj prospěch a vypadá to, že chtěli svůj telefon reklamovat, aby získali nový. Ovšem celkový pohled na věc nám dává to, že se jedná o ojedinelou záležitost.
„Samozřejmě, Samsung bere veškeré zprávy velmi vážně. Obdrželi jsme od pár zákazníku dotazy. Bohužel se k této záležitosti budeme moci vyjádřit v případě, že budeme mít podrobnější informace. V případě problému se neváhejte obrátit na oddělení podpory zákazníků společnosti Samsung na čísle 061967755566. Čas Pondělí až pátek od 8:00 – 21:00 hodin, sobota 9:00 – 17:00 nebo pod http://www.samsung.com/de/info/contactus.html„
Pro ČR je podpora zde: http://www.samsung.com/cz/info/contactus.html, kde dole najdete live chat, lve assistant, E-mailová podpora, telefonická podpora.