Pixel Starships 2: SavySoda’s Kickstarter kampaň překonává financovací cíl za 24 hodin

Pixel Starships 2: Rozhovor s Xin Zhao, zakladatelem a ředitelem studia SavySodaDříve tuto týden jsme informovali o úspěchu kampaně na Kickstarteru hry Pixel Starships 2 od společnosti SavySoda. Během 24 hodin…

Pixel Starships 2: SavySoda's Kickstarter kampaň překonává financovací cíl za 24 hodin

Pixel Starships 2: Rozhovor s Xin Zhao, zakladatelem a ředitelem studia SavySoda

Dříve tuto týden jsme informovali o úspěchu kampaně na Kickstarteru hry Pixel Starships 2 od společnosti SavySoda. Během 24 hodin tato kampaň překonala svůj cílový finanční cíl. Nyní si tým společnosti SavySoda přeje získat další peníze, aby mohl realizovat své další nápady, které zahrnují turnajový a pozemní bojový systém.

Nedávno jsme měli příležitost mluvit s Xinem Zhao, zakladatelem a ředitelem studia SavySoda, o všem možném týkajícím se hry Starship Pixels 2, včetně toho, proč právě teď je ten správný čas pro sequel, co to znamená pro originální hru a mnohem více.

Jedním z prvních dotazů bylo, proč se tým rozhodl vydat se cestou sequelu. Xin Zhao odpověděl, že původní hra Pixel Starships měla velký úspěch a získala si značnou fanouškovskou základnu. Společnost chtěla dát fanouškům něco nového a vylepšeného, proto se rozhodli vydat sequel. Také si však uvědomili, že originalita a jedinečnost původní hry by neměly být ztraceny, proto plánují zachovat podobný umělecký styl a herní mechaniky jako v prvním díle.

Dalším otázkou bylo, jaké novinky můžeme očekávat ve hře Pixel Starships 2. Xin Zhao prozradil, že tým má spoustu nápadů, které chtějí implementovat. Jeden z největších cílů je vytvořit turnajový systém, ve kterém si hráči budou moci mezi sebou soutěžit a ukázat své dovednosti. Dalším důležitým nápadem je pozemní bojový systém, který by přidal nový rozměr do hry a umožnil hráčům zkusit si boj nejen ve vesmíru, ale i na povrchu planet. Samozřejmě ještě plno dalších nápadů čeká na jejich implementaci.

Odpovídajíc na otázku ohledně budoucnosti původní hry Pixel Starships, Xin Zhao uvedl, že tým bude i nadále podporovat a aktualizovat původní hru. I když se zaměřují na vývoj sequelu, mají stále zájem o původní fanoušky a chtějí jim poskytnout další obsah a vylepšení.

Celkově byl rozhovor s Xinem Zhao velmi zajímavý a nabídl nám informace o tom, co můžeme očekávat od Pixel Starships 2. Pokud jste fanouškem původní hry, rozhodně nemáte co zklamat. Tým společnosti SavySoda se snaží přinést nové a vzrušující prvky, které rozšíří herní zážitek a udrží si jedinečnost prvního dílu.

Často kladené otázky (FAQ):

1. Kdy bude Pixel Starships 2 vydán?

– Momentálně není stanoven přesný datum vydání. Vývoj je

Zdroj: https://www.pocketgamer.com/pixel-starships-2/xin-zhao-interview/