Nový algoritmus YouTube podle vašich preferencí – bez nátlaku
YouTube je neustále v pohybu a vyzkoušení nových funkcí a designu. Nedávno byla uvedena nová desktopová změna, kterou nikdo nemusel moc raději, stejně jako zlepšená funkce picture-in-picture, která se objevila v…
YouTube je neustále v pohybu a vyzkoušení nových funkcí a designu. Nedávno byla uvedena nová desktopová změna, kterou nikdo nemusel moc raději, stejně jako zlepšená funkce picture-in-picture, která se objevila v Evropě minulý měsíc. Pokud jste jedním z těch šťastných, možná jste viděli nejnovější aktualizaci YouTube v seznamu odběrů na vašem telefonu. Místo zobrazení sekvence videí od kanálů, na které jste odebírali, si můžete vybrat možnost vidět videa, které YouTube označuje jako „nejrelevantnější“.
Tato nová funkce má za cíl zlepšit uživatelský zážitek a umožnit uživatelům snadněji najít obsah, který je pro ně zajímavý. YouTube se snaží personalizovat obsah pro každého jednotlivého uživatele a zlepšit algoritmy pro doporučování videí. Tímto způsobem se může stát, že uvidíte videa od kanálů, které vás možná zajímají, ale na které jste ještě neodebírali.
I přes tyto změny je důležité pamatovat na to, že ne každý uživatel bude chtít mít tuto funkci aktivní. Někteří raději vidí obsah ve svém kontextu a řazení podle data vydání jim může být důležitější než personalizované doporučení od YouTube.
**FAQ:**
1. Jak mohu zapnout funkci „Most Relevant“ ve svém seznamu odběrů?
2. Budou mi zobrazena pouze videa od kanálů, na které jsem odebíral?
3. Jaký je rozdíl mezi tradičním řazením podle data a novou personalizovanou možností?