Nothing otevírá své první exkluzivní servisní centrum v Indii a plánuje další expanzi
Nothing oznámilo, že otevře své první exkluzivní zákaznické servisní centrum v Indii ve městě Bengalúru v Karnátace. Jedná se o první z pěti takových center, která společnost plánuje letos spustit.Exkluzivní servisní…
Nothing oznámilo, že otevře své první exkluzivní zákaznické servisní centrum v Indii ve městě Bengalúru v Karnátace. Jedná se o první z pěti takových center, která společnost plánuje letos spustit.
Exkluzivní servisní centrum pravidelně bude hostit servisní tábory pro zákazníky společnosti Nothing a zákazníci budou moci zakoupit příslušenství, sady na péči o případné poškození kapalinou a balíčky na rozšíření záruky.
Nothing plánuje rozšířit celkový počet svých servisních center v Indii z 230 na více než 300 do konce července a poskytovat služby ve 19 000 poštovních směrovacích číslech po celé zemi. Společnost také…
FAQ:
1. Kde bude první exkluzivní zákaznické servisní centrum společnosti Nothing otevřeno?
Odpověď: První exkluzivní zákaznické servisní centrum společnosti Nothing bude otevřeno v indickém městě Bengalúru v Karnátace.
2. Jaké služby budou v exkluzivním servisním centru společnosti Nothing k dispozici?
Odpověď: V exkluzivním servisním centru společnosti Nothing budou zákazníci moci využít servisní tábory, zakoupit příslušenství, sady na péči o případné poškození kapalinou a balíčky na rozšíření záruky.
3. Jaký je plán společnosti Nothing ohledně rozšíření servisních center v Indii?
Odpověď: Společnost Nothing plánuje rozšířit počet svých servisních center v Indii z 230 na více než 300 do konce července a poskytovat služby ve 19 000 poštovních směrovacích číslech po celé zemi.
Článek je důležitým krokem pro společnost Nothing při jejím rozšiřování na indickém trhu. Otevření prvního exkluzivního zákaznického servisního centra v Benglúru poskytne zákazníkům v Indii vyšší úroveň podpory a péče. Společnost také plánuje další expanzi svých servisních center po celé zemi, což ukazuje na závazek Nothingu vůči indickým zákazníkům.
Některá slova jsou tučně, aby upozornila na důležitost a význam těchto prvků v článku. Společnost Nothing se zaměřuje na vytváření pozitivního zákaznického zážitku a tímto krokem posiluje své postavení na indickém trhu.