My Father Lied: Cesta Indie Vývojáře K Unikátní Hře

Zažijte unikátní příběh a hádanky ve hře My Father Lied, inspirované mezopotámskou kulturou.

V dnešní době, kdy je na výběr nespočet her, často hledáme něco, co by se vymykalo buď gameplayem, grafikou nebo příběhem. Jednou takovou hrou, která mi padla do oka, je My Father Lied. Jedná se o mysteriózní/Lovecraftovské dobrodružství plné hádanek, ale co ji odlišuje, je její příběh.

My Father Lied je dílem indie vývojáře. Příběh o tom, jak hra vznikla, je poměrně zajímavý. Ahmed Alameen, vývojář hry, neplánoval stát se vývojářem her. V roce 2020 si budoval jméno jako spisovatel a filmař. Nápad na spolupráci na hře vzešel od kamaráda z vysoké, ale tým se později rozpadl a projekt nikdy nezačal.

Ahmed ale nemohl zapomenout na příběh, který měl v hlavě. Rozhodl se proto jít na to sám a naučil se 3D modelování a Unreal Engine, aby konečně svou vizi oživil. I název hry byl výsledkem společného brainstormingu s jeho ženou. Takže, o čem je příběh hry? Jakmile znáte pozadí vzniku hry, dovolte mi říct vám něco o samotném příběhu ve hře. Ponoříte se do záhady obalené dávnými mezopotámskými mýty nabitými tajemstvími, hádankami a překvapeními.

My Father Lied vám umožní vcítit se do role Hudy. Je to mladá žena, která byla dvacet let trápena otázkou—co se stalo s jejím otcem? A jak se příběh odvíjí, zjistíte, že odpověď není vůbec jednoduchá.

Inspirací pro My Father Lied bylo 7000 let mezopotámské kultury, hra kombinuje staré příběhy s moderními vyprávěními. Hádanky jsou jednoduché, ve stylu „point-and-click“ bez složitých ovládání, s krásnou 2D grafikou a 360° obrázky.