Microsoft roste na popularitě mezi mladou generací
YouGov konstantně monitoruje něco, co se nazývá BrandIndex. Ve zkratce jsou to dotazy několika tisícům zákazníkům každý den, kdy se sleduje, jak se zájem o danou značku změnil. Nové data ukazují, že Microsoft je na dvou ročním maximu. Největší přírůstek popularity je mezi lety 18 a 35. Tato skupina je na stupnici o 0 do […]
YouGov konstantně monitoruje něco, co se nazývá BrandIndex. Ve zkratce jsou to dotazy několika tisícům zákazníkům každý den, kdy se sleduje, jak se zájem o danou značku změnil. Nové data ukazují, že Microsoft je na dvou ročním maximu.
Největší přírůstek popularity je mezi lety 18 a 35. Tato skupina je na stupnici o 0 do 100 na 44. Další nejpopulárnější věk je 39.
Pro některé lidi to můžeme být docela zvláštní a to hlavně v době, kdy mladí lidé používají iPady a iPhony. Zvýšení popularity však není díky Windows Phone. Graf ukazuje přírůstek v posledních dvou letech. Možná za to mohou poslední dvě události a to je nový Jarní Aktualizace (Redstone 4) a reorganizace v Microsoftu.
Možným důvodem zlepšení je i díky aplikacím Microsoft, který prezentuje své aplikace skrz veškeré platformy. Microsoft si dal záležet s novými aplikacemi, které pracují jak na iOS, tak i Android mobilních telefonech.
Microsoft však taktéž vydělává na svém Cloudu.
První skupina mladí, druhá skupina starší generace
První skupina z těchto dotazníků jsou povětšinou studenti, což znamená, že využívají technologie a to třeba Word, Powerpoint, OneNote a Excel. Jejich práce je ukládaná na Cloud servere, takže s k němu dostanou podle potřeby i daní učitelé.
Samozřejmě, že většina škol nabízí Office 365 s Google Docs naprosto zdarma (alespoň v USA), to znamená, že mladí lidé jsou ve styku s Microsoft software každý den.
Druhá skupina lidí jsou lidí, kteří pracují. Microsoft produkty používají na práci. Lidé na produkty odpovídají pozitivně a jsou jak s Windows, tak i s Office velmi spokojeni a to nemluvíme o dostupnosti Microsfot Cloudu.