Meziroční propad prodejů tabletů o 14.7%
Krom toho, že poklesly prodeje mobilních telefonu o 2%, tak u tabletů je tento pokles větší. Trh je dostatečně nasycen a pokles je o 14.7%. Tablety teď směřují jiným směrem a takovou ukázkou je Microsoft Surface produkty. Jedná se o tablet, který je možný používat s klávesnici a má sAMOLED displej. Jak to tedy na […]
Krom toho, že poklesly prodeje mobilních telefonu o 2%, tak u tabletů je tento pokles větší. Trh je dostatečně nasycen a pokles je o 14.7%.
Tablety teď směřují jiným směrem a takovou ukázkou je Microsoft Surface produkty. Jedná se o tablet, který je možný používat s klávesnici a má sAMOLED displej.
Jak to tedy na trhu právě teď mezi jednotlivými výrobci vypadá, se můžete podívat na tabulku níže.
Výrobce | 1Q16 produktů odeslané | 1Q16 Podíl na trhu | 1Q15 produktů odeslané | 1Q15 Podíl na trhu | Meziroční růst / pokles |
1. Apple | 10.3 | 25.9% | 12.6 | 27.2% | -18.8% |
2. Samsung | 6.0 | 15.2% | 8.3 | 18.0% | -28.1% |
3.Amazon.com | 2.2 | 5.7% | 0.0 | 0.1% | 5421.7% |
4. Lenovo | 2.2 | 5.5% | 2.5 | 5.4% | -13.8% |
5. Huawei | 2.1 | 5.2% | 1.1 | 2.4% | 82.2% |
Ostatní | 16.9 | 42.6% | 21.8 | 46.9% | -22.5% |
Celkem | 39.6 | 100.0% | 46.4 | 100.0% | -14.7% |
Pokles je viditelný u Apple a Samsungu. Samsung pokles v prodeji tabletů je docela velký.
Třeba takový výrobce Huawei se zlepšil o celých 82.2%.
Amazon.com se dostal na stejnou pozici, jako Lenovo.
Microsoft Surface – budoucnost všech tabletů?