Meta rozšiřuje svou Telegram-inspirovanou funkcionalitu v podobě broadcast kanálů na Facebook a Facebook Messenger.

Facebook přidává novou funkcionalitu do svého prostředí. Tato funkce se jmenuje broadcastovací kanál a je inspirována populární aplikací Telegram. Meta, mateřská společnost Facebooku, již dříve přidala tuto funkci do Instagramu a…

Meta rozšiřuje svou Telegram-inspirovanou funkcionalitu v podobě broadcast kanálů na Facebook a Facebook Messenger.

Facebook přidává novou funkcionalitu do svého prostředí. Tato funkce se jmenuje broadcastovací kanál a je inspirována populární aplikací Telegram. Meta, mateřská společnost Facebooku, již dříve přidala tuto funkci do Instagramu a WhatsAppu a nyní ji přináší i do Facebooku a Facebook Messengeru.

Broadcastovací kanál umožňuje správcům stránek na Facebooku komunikovat s jejich fanoušky a sledujícími. Tato nová funkcionalita umožní hloubkovější zapojení komunity a interakci s fanoušky. Správci stránek budou mít možnost sdílet různý obsah, jako jsou články, videa nebo fotografie, a to přímo ve svém kanálu.

Přidání broadcastovacího kanálu do Facebooku a Facebook Messengeru je dalším krokem Facebooku v rozšiřování svého ekosystému o nové funkce. Tím se snaží udržet uživatele na svých platformách déle a zvýšit jejich zapojení. Podobným způsobem Facebook v minulosti přidal funkcionalitu Stories, která se stala velmi populární.

S ohledem na rychlý rozvoj sociálních sítí je důležité, aby Facebook neztrácel krok s konkurencí a přidával do svých aplikací nové funkce, které jsou oblíbené mezi uživateli. Broadcastovací kanál je jednou z takových funkcí, kterou uživatelé ocení a která jim umožní lépe komunikovat se svými fanoušky a sledujícími.

Facebook očekává, že nová funkce bude spuštěna „v nadcházejících týdnech“. Uživatelé, kteří spravují stránky na Facebooku, budou mít možnost vytvořit si svůj vlastní broadcastovací kanál a začít s ním komunikovat se svou komunitou. Tímto krokem Facebook dává správcům stránek nový nástroj pro získávání a udržování fanoušků a zvýšení angažovanosti.

Zdroj: (https://www.androiduj.cz/wp-content/uploads/2023/10/meta-rozsiruje-svou-telegram-inspirovanou-funkcionalitu-v-podobe-broadcast-kanalu-na-facebook-a-facebook-messenger.jpg)

FAQ:

1. Proč Facebook přidává broadcastovací kanály do svých aplikací?

Facebook se snaží udržet krok s konkurencí a přidávat do svých aplikací nové funkce, které jsou populární mezi uživateli. Broadcastovací kanál je jednou z takových funkcí, která umožní správcům stránek komunikovat se svými fanoušky a sledujícími.

2. Kdy bude nová funkce spuštěna?

Facebook očekává, že nová funkce bude spuštěna „v nadcházejících týdnech“. Uživatelé, kteří spravují stránky na Facebooku, budou mít možnost vytvořit si svůj vlastní broadcastovací kanál a začít s ním komunikovat se svou komunitou.

3. Jaký je cíl přidání broadcastovacího kanálu do Facebooku a Messengeru?

Cílem je posílit zapojení uživatelů na Facebooku a Messengeru a umožnit správcům stránek lépe komunikovat se svými fanoušky a sledujícími. Tím se zvyšuje angažovanost a zároveň se u

Zdroj: https://www.gsmarena.com/meta_is_telegramming_its_broadcast_channels_to_facebook_and_messenger-news-60281.php