Meta má navrch v boji o chytré brýle EssilorLuxottica

### EssilorLuxottica: Budoucnost chytrých brýlí pod taktovkou Google?

Společnost EssilorLuxottica, která je momentálně známá svými chytrými brýlemi ve spolupráci s Meta pod značkou Ray-Ban, by se mohla stát klíčovým hráčem v oblasti…

Meta má navrch v boji o chytré brýle EssilorLuxottica

### EssilorLuxottica: Budoucnost chytrých brýlí pod taktovkou Google?

Společnost EssilorLuxottica, která je momentálně známá svými chytrými brýlemi ve spolupráci s Meta pod značkou Ray-Ban, by se mohla stát klíčovým hráčem v oblasti nositelné technologie díky potenciální spolupráci s Googlem. Podle nedávných spekulací Google zvažuje možnost využít expertizu a výrobní kapacity EssilorLuxottica k vývoji nové generace chytrých brýlí poháněných technologií Gemini.

#### Ray-Ban Stories: První krok do světa chytré módy

Ray-Ban Stories, chytré brýle vytvořené ve spolupráci s Meta, přinesly na trh nový standard pro spojení módy a technologie. Tyto brýle umožňují uživatelům nahrávat videa, pořizovat fotografie, poslouchat hudbu a přijímat hovory, to vše bez nutnosti vytahovat telefon z kapsy. Kombinace klasického designu Ray-Ban s moderními technologiemi Meta ukázala, že chytrá zařízení nemusí být jen funkční, ale i stylová.

#### Google a Gemini: Nový horizont v nositelné technologii

Google již má zkušenosti s nositelnou technologií prostřednictvím svého projektu Google Glass, který však nikdy nedosáhl masového úspěchu. Nicméně, technologie se od té doby výrazně posunula a Google zřejmě vidí příležitost jak se vrátit na trh s nositelnými zařízeními ve velkém stylu. Gemini je interně vyvíjená platforma, která by mohla poskytnout chytrým brýlím pokročilé funkce, jako je rozšířená realita (AR), hlasové ovládání a integrace s Google ekosystémem.

#### Možná spolupráce: Co to znamená pro trh?

Pokud by EssilorLuxottica skutečně začala vyvíjet chytré brýle poháněné technologií Gemini, mohlo by to znamenat revoluci v oblasti nositelné technologie. Spojení módního designu a technologické inovace by mohlo přilákat široké spektrum uživatelů, od technologických nadšenců po módní ikony.

Tato spolupráce by také znamenala významný krok vpřed pro Google, který by mohl využít globální dosah a renomé EssilorLuxottica k tomu, aby se jeho technologie dostala k širšímu publiku. Navíc by to mohlo představovat nový standard pro chytrou módu, kde by se high-tech funkce staly běžnou součástí každodenního života.

#### Výzvy a příležitosti

I když potenciální spolupráce mezi Googlem a EssilorLuxottica nabízí mnoho příležitostí, je zde také celá řada výzev. Integrace pokročilých technologií do nositelného zařízení, které je zároveň módním doplňkem, není jednoduchý úkol. Designéři a inženýři budou muset úzce spolupracovat na tom, aby zajistili nejen funkčnost, ale i estetiku a pohodlí pro uživatele.

Další výzvou bude bezpečnost a ochrana soukromí. Chytré brýle jsou vybaveny kamerami a mikrofony, což může vyvolat obavy ohledně ochrany osobních údajů. Společnosti budou muset vyvinout robustní bezpečnostní opatření a transparentní politiku ochrany dat, aby získaly důvěru spotřebitelů.

### Závěr

EssilorLuxottica již ukázala, že umí spojit módu s moderní technologií prostřednictvím chytrých brýlí Ray-Ban Stories. Potenciální spolupráce s Googlem na vývoji brýlí poháněných technologií Gemini by mohla otevřít novou kapitolu v historii nositelné technologie. Ať už jde o styl, funkčnost nebo bezpečnost, bude zajímavé sledovat, jak se tato spolupráce bude vyvíjet a jaké inovace přinese na trh.

Zdroj: https://www.androidcentral.com/wearables/there-could-be-a-bidding-war-for-smart-glasses-meta-might-win