LG představuje nové logo a slogan pro zvýšení své značkové identity
LG představuje nové logo s plošším vzhledem a světlejším odstínem červené barvy, LG Active Red, a aktualizuje slogan Life’s Good s novým typem písma. Společnost se zaměřuje na dynamičtější a mladistvější vzhled, aby znovuobjevila identitu své značky a oslovila větší skupinu spotřebitelů napříč zeměmi a generacemi.
Společnost LG představila nové logo společnosti, které má plošší vzhled a světlejší odstín červené barvy nazvaný LG Active Red. Charakteristický slogan Life’s Good bude více používán v rámci značky a na obalech produktů a je opatřen novým typem písma. Společnost LG se snaží o „dynamičtější a mladistvější“ vzhled v naději, že znovuobjeví identitu své značky.
Společnost LG se také snaží dodat svému charakteristickému logu na webu více výrazu pomocí expresivních pohybů, jako je mrkání, úsměv a kývání.
Dočkali jsme se také obvyklých marketingových řečí o oslovení větší skupiny spotřebitelů napříč zeměmi a generacemi, včetně generace Z.
Nové logo má plošší vzhled a světlejší odstín červené barvy nazvaný LG Active Red.
Charakteristický slogan společnosti je „Life’s Good“.
Společnost se snaží o dynamičtější a mladistvější vzhled, aby znovuobjevila identitu své značky a oslovila větší skupinu spotřebitelů napříč zeměmi a generacemi.