Lenovu se nedaří. Zisk divize se výrazně propadl.

Lenovo v Číně vyráběl jak divý. Měl vysoké zisky, vše běhalo jako hodinky, ale s přístupem nových hráčů na trh jako je Huawei, tak jsou telefony Lenovo mimo kolej. Doba se změnila a mobilní divize se stále propadá. Lenovo se stále těší z prodeje počítačů, ale v oblasti chytrých telefonu je to horší. Po nákupu […]

Lenovo

Lenovo v Číně vyráběl jak divý. Měl vysoké zisky, vše běhalo jako hodinky, ale s přístupem nových hráčů na trh jako je Huawei, tak jsou telefony Lenovo mimo kolej. Doba se změnila a mobilní divize se stále propadá.

Lenovo se stále těší z prodeje počítačů, ale v oblasti chytrých telefonu je to horší. Po nákupu Motoroly, která vyšla na celé tři miliardy, se mobilní divizi nedaří najít cesta, jak se dostat zpátky na povrch.

Zisk se propadl o celých 23% meziročně. Zahrnuty jsou značky Lenovo i Moto. Jeden z představitelů značky Lenovo řekl, že k zisku by se firma mohla vrátit v prosinci. Nějaké náznaky zlepšení taky sice jsou, ale stále je to opravdu málo.

Lenovo

Lenovo

V Číně nemá Lenovo už šanci

Podíl na prodejích má značka Moto niko-li Lenovo. Prodalo se jich o 20% více. O chytré telefony Moto je zájem zájmena ve vyspělých trzích. V Číně nemá Lenovo šanci, protože na trhu dominuje Huawei, Vivo nebo Oppo.

Padla i zmínka o prodeji této mobilní divize, ale šéf Lenova řekl, že toto nepřipadá v úvahu, protože divize musí zůstat součásti značky.