Jak vymáhat návrat peněz za nevhodný nákup na PlayStation Store na Androidu?

Jak získat refundaci za nákup ve PlayStation StoreKdyž používáte Android aplikaci PlayStation, může se vám stát, že omylem koupíte nesprávnou verzi hry. Nebo vás může zaskočit opakující se poplatek zvoleným nastavením…

Jak vymáhat návrat peněz za nevhodný nákup na PlayStation Store na Androidu?

Jak získat refundaci za nákup ve PlayStation Store

Když používáte Android aplikaci PlayStation, může se vám stát, že omylem koupíte nesprávnou verzi hry. Nebo vás může zaskočit opakující se poplatek zvoleným nastavením automatického obnovení předplatného PlayStation Plus. Všichni jsme se toho už dopustili. Nicméně vrácení softwaru nebo digitálně zakoupeného obsahu vyžaduje o něco více kroků než vrácení vašeho luxusního tabletu s Androidem do nejbližšího Best Buy obchodu. Ale abychom napravili své chyby, musíme dodržovat správné postupy, abychom získali zpět své peníze. Proto jsme v našem průvodci napsali všechny potřebné kroky k vyřízení refundace ze služby PlayStation Store, které jsou popsány níže.

1. Zjistěte, zda splňujete podmínky pro refundaci

Než začnete žádat o refundaci, zkuste zjistit, zda splňujete podmínky dané společností Sony Interactive Entertainment. Tyto podmínky se mohou lišit v závislosti na regionu, ve kterém se nacházíte. Všeobecně platí, že hra musí být zakoupena přímo ze služby PlayStation Store a nemůže být stažena déle než 14 dní. Pokud již zahájíte stahování hry nebo ji spustíte, refundace již není možná.

2. Kontrola platebního profilu

Je důležité, abyste měli správně nastavený platební profil ve službě PlayStation Store. Přesvědčte se, že jsou všechny údaje správně vyplněné a aktualizované. Pokud jsou nesprávné informace o platbě, může to ovlivnit proces refundace.

3. Nahlaste problém zákaznické podpoře

Pokud splňujete podmínky pro refundaci a máte problém s nákupem ve službě PlayStation Store, obraťte se na zákaznickou podporu. Můžete je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, online chatu nebo telefonicky. Vysvětlete svůj problém a požádejte o refundaci. Je důležité uvést veškeré potřebné informace, jako je číslo objednávky, datum nákupu a důvod žádosti.

4. Sledujte stav žádosti

Po podání žádosti o refundaci sledujte její stav. Obvykle obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí žádosti a dalšími pokyny. Pokud žádost schválí, dostanete zprávu se způsobem vrácení peněz.

5. Vrácení peněz

Jakmile je refundace schválena, můžete očekávat vrácení peněz na vaši platební metodu. Doba trvání vrácení se liší v závislosti na platební metodě a instituci, která ji provádí. Obvykle by vám peníze měly být vráceny do 3-5 pracovních dnů.

FAQ:

Jakou formu platby mohu použít pro refundaci?

Společnost Sony Interactive Entertainment obvykle vrátí peníze zpět na stejnou platební metodu, kterou jste použili pro nák

Zdroj: https://www.androidpolice.com/how-to-get-a-refund-from-the-playstation-store/