Jak nastavit a používat Google Drive na Macu

Nadpis: Jak efektivně využít Google Drive na MacuGoogle Drive je oblíbenou volbou mezi uživateli a malými firmami díky své dostupnosti na různých platformách, 15GB volného úložiště, rychlým stahováním a nahráváním a…

Jak nastavit a používat Google Drive na Macu

Nadpis: Jak efektivně využít Google Drive na Macu

Google Drive je oblíbenou volbou mezi uživateli a malými firmami díky své dostupnosti na různých platformách, 15GB volného úložiště, rychlým stahováním a nahráváním a bezproblémové integraci s ostatními službami od Google. Díky plánům Google Workspace se stává stále populárnějším i mezi podniky. Kromě mobilních aplikací pro iPhone, iPad a nejlepší dostupné levné telefony s operačním systémem Android má Google Drive také bohatě vybavené aplikace pro desktop. V tomto článku se dozvíte, jak nastavit a používat Google Drive na Macu.

1. Stažení a instalace Google Drive

– Prvním krokem je stáhnout a nainstalovat aplikaci Google Drive pro Mac. Můžete to udělat přejít na webovou stránku Google Drive a dát si na ni vytvořit zástupce na pracovní plochu. Poté stačí dvakrát kliknout na tento zástupce a aplikace se automaticky nainstaluje.

– Po instalaci se objeví přihlašovací obrazovka, kde můžete zadat své přihlašovací údaje od Google. Pokud již máte účet, stačí se přihlásit. Pokud ne, můžete si vytvořit nový účet.

2. Nastavení synchronizace

– Po přihlášení do aplikace Google Drive na Macu se otevře okno s výběrem složek, které chcete synchronizovat se svým účtem. Zde si můžete vybrat, zda chcete synchronizovat všechny složky nebo jen určité adresáře.

– Pokud chcete změnit nastavení synchronizace později, můžete to udělat v menu aplikace, kde najdete možnost „Preferences“ (Předvolby). Zde můžete také nastavit další možnosti, jako je například automatické stahování souborů nebo rychlost synchronizace.

3. Používání Google Drive na Macu

– Jakmile je Google Drive na Macu nainstalován a synchronizace je dokončena, budete mít přístup ke svým souborům a složkám přímo z Finderu. Stačí otevřít Finder a v levém panelu vybrat možnost „Google Drive“. Zde uvidíte všechny synchronizované soubory a složky.

– Můžete také jednoduše přetáhnout soubory nebo složky z Macu do složky Google Drive, čímž je nahrajete do svého úložiště v cloudu. Stejně tak můžete soubory stahovat z Google Drive přímo na váš Mac.

– Další užitečnou funkcí je možnost sdílet soubory a složky s ostatními uživateli. Stačí vybrat soubor nebo složku, kliknout pravým tlačítkem myši a zvolit možnost „Share“ (Sdílet). Poté můžete přidat e-mailovou adresu osob, se kterými chcete soubor nebo složku sdílet, a nastavit přístupová práva.

Google Drive na Macu poskytuje jednoduchý a efektivní způsob správy a sdílení souborů a složek. S

Zdroj: https://www.androidpolice.com/how-to-set-up-google-drive-mac-os/