Jak má Xiaomi pod palcem celý trh v Indií?
Xiaomi je 7 let stará značka a začíná se šplhat opravdu velmi vysoko. Xiaomi z 6% trhu v Indií najednou získalo už 22%. Jedná se o statistiky z Hong Konkgu. Samsung je právě ten, kdo v Indií má nejvyšší podíl, ale vypadá to tak, že již brzy nebude. Tři z pěti nejvíce prodávaných telefonu v […]
Xiaomi je 7 let stará značka a začíná se šplhat opravdu velmi vysoko. Xiaomi z 6% trhu v Indií najednou získalo už 22%. Jedná se o statistiky z Hong Konkgu. Samsung je právě ten, kdo v Indií má nejvyšší podíl, ale vypadá to tak, že již brzy nebude. Tři z pěti nejvíce prodávaných telefonu v Indií náleží právě firmě Xiaomi.
Pro Samsung znepokojení
Xiaomi vtrhlo na trh v Indií v roce 2014 a Samsung už od roku 1995. Xiaomi investovalo do Indie už 500 miliónu dolarů jen proto, aby měly marketing a výrobu v dostatečném množství.
Xiaomi se v Indií daří pravděpodobně proto, že je po telefonech vysoká poptávka. Xiaomi totiž útočí na nízkou cenu a až tak si nemůže Samsung dovolit.
Xiaomi má také unikátní marketingovou strategií, kde prodává primárně přes internetové obchody. Podepsali také exkluzivní smlouvu s Flipkart a započali partnerství obrovskou slevovou akcí. Třeba takový model Redmi 1S z roku 2014 byl vyprodán za 4.2 sekund K dispozici bylo 40 000 kousků.
Xiaomi a obchody
Xiaomi však pomalu otevírá obchody zvané Mi Home a mají partnerství s obchodními řetězci Croma, Univercell, Poorvika a Sangeetha. V malých městech společnost spustila „Preferred Partner Programme“, kde jednotlivé obchody mohou promovat Xiaomi výrobky a získávat tak něco z prodejů. Xiaomi chápe, že nemůže být na každém rohu, proto podporuje takové partnerství.
TOP 5 telefónů, které se prodávají v Indií ve 3 čtvrtletí 2017
- Xiaomi Redmi Note 4
- Xiaomi Redmi 4
- Xiaomi Redmi 4A
- Samsung Galaxy J2
- Oppo A37