Jak aktualizovat aplikace na smart TV a streamovacím zařízení

Společnost Roku nabízí některá z **nejlepších zařízení pro streamování** pro ty, kteří se rozhodli pro odstřižení kabelu. Jedním z důvodů jejího úspěchu je obchod s kanály na platformě Roku OS. Tento…

Jak aktualizovat aplikace na smart TV a streamovacím zařízení

Společnost Roku nabízí některá z **nejlepších zařízení pro streamování** pro ty, kteří se rozhodli pro odstřižení kabelu. Jedním z důvodů jejího úspěchu je obchod s kanály na platformě Roku OS. Tento obchod obsahuje hlavní streamovací aplikace a hry, které dostávají pravidelné aktualizace od vývojářů. Vývojáři aplikací občas vydávají aktualizace, aby přidali nové funkce, on-demand obsah a opravili chyby. Používání zastaralé aplikace Roku může způsobit chyby během streamování. Místo toho, abyste se spokojili s podprůměrným zážitkem, použijte následující triky k **aktualizaci aplikací Roku**.

Prvním krokem k aktualizaci aplikací na zařízení Roku je otevření **Channel Store**. Zde můžete snadno zjistit, které aplikace potřebují aktualizaci. Stačí najít ikonu aplikace a vybrat možnost aktualizace. Druhou možností je automatická aktualizace, kterou můžete nastavit v nastavení zařízení Roku. Tímto způsobem se aplikace budou aktualizovat samy, aniž byste museli ručně zasahovat.

Je také důležité si uvědomit, že **pravidelné aktualizace** aplikací nejenom přinášejí nové funkce a opravy chyb, ale také **zvyšují bezpečnost** vašeho zařízení Roku. Aktualizace mohou obsahovat opravy zabezpečení, které chrání vaše osobní údaje a zabraňují možným útokům.

Pokud se vám stane, že při aktualizaci aplikací na zařízení Roku narazíte na problém, je dobré kontaktovat **podporu zákazníků Roku**. Tým specialistů vám může pomoci s řešením potíží a poskytne vám potřebné informace k opravě problému.

FAQ:

1. Jak často bych měl aktualizovat aplikace na zařízení Roku?
Doporučuje se pravidelně kontrolovat aktualizace aplikací a provádět je ihned po vydání nové verze, aby byl zachován plynulý provoz zařízení.

2. Jak zjistím, že mám nejnovější verzi aplikace na zařízení Roku?
Stačí otevřít Channel Store a hledat ikonu aplikace. Pokud je dostupná aktualizace, uvidíte možnost aktualizovat.

3. Co dělat, pokud mám problém s aktualizací aplikací na zařízení Roku?
V případě potíží s aktualizací se obraťte na podporu zákazníků Roku. Specialisté vám poskytnou potřebnou pomoc k vyřešení problému.

Zdroj: https://www.androidpolice.com/update-roku-apps-tutorial/