Firmě Huawei se v Číně daří. Má již 27% podíl na trhu.
Po docela špatném prvním čtvrtletí tohoto roku, se Čínský trh začíná pomalu opět zotavovat. První čtvrtletí se trh propadl o 21% v meziročním srovnání, avšak ve druhém čtvrtletí je to jenom 8%. Ve druhém čtvrtletí tohoto roku se Čínský gigant dosáhl na hodnotu 27%. Prodal tak celkem 28.5 miliónu telefonu, což je rekord na Čínském trhu, taktéž […]
Po docela špatném prvním čtvrtletí tohoto roku, se Čínský trh začíná pomalu opět zotavovat. První čtvrtletí se trh propadl o 21% v meziročním srovnání, avšak ve druhém čtvrtletí je to jenom 8%.
Ve druhém čtvrtletí tohoto roku se Čínský gigant dosáhl na hodnotu 27%. Prodal tak celkem 28.5 miliónu telefonu, což je rekord na Čínském trhu, taktéž se jedná o 22% růst v meziročním srovnání.
Druhé a třetí místo převzala společnost BBK Electronic, která vlastní značky Oppo a ViVo. Značka Oppo rostla o 3% zatímco Vivo o 30% meziročně a má tak 20% podíl na trhu.
Čtvrté místo okupuje firma Xiaomi, která nemá žádný růst nebo jen minimální. Apple se umístil na páté pozici s podílem 8%.
Firma Huawei však prodala na trhu 55% telefonu značky Honor, což je o 33% víc, než minulý rok. Právě série Honor úspěšně bojuje se značkou Xiaomi.
Nicméně nějaký extrémní růst v prodaných telefonu nesledujeme. Jde to vidět i na grafu výše.