Huawei převzal pozici od Apple a je na druhé pozici v oblasti prodejů.
Podle nejnovější zprávy Huawei sesadil Apple z pozice druhé nejprodávanější značky na světě. Apple je tak již za měsíc Červen a Červenec na druhém místě. Huawei si své místo drží konstantně, i když si myslíme, že v záři se Apple opět vyhoupne. Avšak minulý rok se to Huawei vůbec nepovedlo, ale byli k tomu blízko, […]
Podle nejnovější zprávy Huawei sesadil Apple z pozice druhé nejprodávanější značky na světě. Apple je tak již za měsíc Červen a Červenec na druhém místě. Huawei si své místo drží konstantně, i když si myslíme, že v záři se Apple opět vyhoupne.
Avšak minulý rok se to Huawei vůbec nepovedlo, ale byli k tomu blízko, tento rok se to firmě podařilo dva měsíce za sebou, i když vidíme, že prodeje Apple rostou a v září se vždy vyhoupnou. Od té doby poté zase klesají.
U Huawei zase vidíme konstantní růst, ale u Apple vše záleží na telefonech, které představí v září.
Zajímavý graf prodejů chytrých telefonu
Avšak, když se podíváme na graf, jaký procentuální podíl na prodejích telefonu na trhu mají telefony Apple a Huawei, tak Apple je na tom podstatně lépe, protože od společnosti Huawei nejsou telefony v grafu.
Je to zaviněno tím, že Apple má vždy jen vlajkové telefony, které se nejvíce prodávají. Tím si Apple buduje i svůj „brand“, avšak Huawei má široké portfolio, se kterým bojuje ve všech částech a to jak střední třídy, nižší třídy, tak i mezi vlajkovými telefóny. Taková strategie se ale Huawei vyplácí, tedy pokud bude nadále získávat celkový tržní podíl.