Huawei a Honor odhalili novou strategií
Nová strategie firmy Huawei a Honor je zveřejněna. Všechny strategické plány z roku 2012 byly splněny a teď je zveřejněn další dlouhodobý cíl.
Richard Yu, šéf Huawei oznámil novou strategií svých dvou značek Huawei a Honor. Strategie vytvořena v roce 2012 byla úspěšně dokončena.
Jelikož chce být Huawei největším výrobcem mobilních telefonu na světě, tak je potřeba trošku změnit strategií. Značka Honor tak bude následovat Huawei a chce zamířit na čtvrtou největší značku světa a dostat se na druhé místo v Číně.
Huawei a Honor budou společně úzce spolupracovat na inovativních technologiích budoucností a zároveň si budou pomáhat v distribuci a prodeji.
Zákaznická divize uvnitř Huawei je jedna z největších. Minulý rok dokonce překonala podnikání Huawei v oblasti sítí a to o 45.1% meziročně.
Honor značka rostla ještě rychleji a to o 170% meziročně. A podle prodejů online se firma umístila na druhém místě (jedná se pouze o prodej telefonu online). Tato značka chystá uvést první 5G telefon tento rok.
Strategie z roku 2012?
Huawei mělo od roku 2012 cíl stát se reálným OEM výrobcem se vším všudy a zanechat nízký zisk u ultra-low-end telefonu. Taktéž začali pracovat na čipech HiSillicon Kirin a modemech Balong, vyvíjení EMUI. Vše se jim podařilo a tím si snížili náklady.