Google testuje opět dolní lištu pro vyhledávání
Visuální prvky na obrazovce hrají velkou roli při doplňování nebo zhoršování vnímané snadnosti použití aplikací a to platí pro vše od nejlepších sociálních aplikací až po tvorbu Googlu, jako jsou YouTube,…
Visuální prvky na obrazovce hrají velkou roli při doplňování nebo zhoršování vnímané snadnosti použití aplikací a to platí pro vše od nejlepších sociálních aplikací až po tvorbu Googlu, jako jsou YouTube, Discover a hlavní aplikace pro vyhledávání. Dolní lišta je již k dispozici na většině firemních výtvorů, ale hlavní aplikace Google je v tomto ohledu výraznou výjimkou. Nicméně, dolní lišta se nedávno vrátila s novými prvky Material Design.
Důležitost vizuálních prvků na obrazovce je zjevná nejen z hlediska estetiky, ale také z pohledu uživatelského prožitku. Použití **klíčových slov** jako je dolní lišta může značně usnadnit navigaci v aplikaci a umožnit uživatelům rychlejší přístup k nejpoužívanějším funkcím.
Google si je vědom významu **vizuálních prvků** a s novými prvky Material Design se snaží neustále zdokonalovat své aplikace. Nedávná změna, která vrátila dolní lištu do podoby, kterou uživatelé znají z většiny ostatních aplikací, je jasným signálem, že Google je odhodlán poskytnout svým uživatelům co nejlepší uživatelský prožitek.
FAQ:
1. Proč je důležité mít dobře navržené vizuální prvky v aplikacích?
– Dobře navržené vizuální prvky mohou zásadně ovlivnit uživatelský prožitek a usnadnit navigaci v aplikaci.
2. Jaké jsou další klíčové prvky Material Design?
– Kromě dolní lišty se v Material Design klade důraz i na stínování, animace a barvy.
3. Jaké jsou nejlepší zdroje pro designové inspirace?
– Pro designové inspirace lze využít různé platformy, jako jsou Dribbble, Behance nebo Pinterest.
Zdroj: https://www.androidpolice.com/google-tests-search-bottom-bar-again/