Google neustále obtěžuje uživatele Androidu, aby aktualizovali aplikaci Messages, dokud není hotovo.
Uživatelé začali zaznamenávat, že při otevření aplikace Messages se jim opakovaně zobrazuje upozornění od společnosti Google, které je vyzývá k aktualizaci dané aplikace. Tento fenomén začal vyvolávat nevoli mezi uživateli, kteří…


Uživatelé začali zaznamenávat, že při otevření aplikace Messages se jim opakovaně zobrazuje upozornění od společnosti Google, které je vyzývá k aktualizaci dané aplikace. Tento fenomén začal vyvolávat nevoli mezi uživateli, kteří se nechtějí neustále vypořádávat s tímto otravným upozorněním.
Vzhledem k tomu, že se jedná o očividný problém, mnoho uživatelů se obrátilo na technickou podporu Google s žádostí o vyřešení této situace. Zatím však není jasné, co přesně je příčinou tohoto opakovaného zobrazování notifikace. Někteří spekulují, že by mohlo jít o chybu v samotné aplikaci, zatímco jiní se domnívají, že to může být strategický tah ze strany Google, který tímto způsobem motivuje uživatele k pravidelné aktualizaci aplikací.
I když se někteří uživatelé pokusili tento problém vyřešit sami tím, že aktualizovali aplikaci Messages a restartovali své zařízení, upozornění se stále neustále objevuje. Zdá se tedy, že jde o závažnější technický problém, který bude třeba řešit na úrovni samotné společnosti Google.
Na základě dotazů uživatelů vznikl následující FAQ:
1. Proč se mi neustále zobrazuje upozornění od Google na aktualizaci aplikace Messages?
Možná jde o technický problém, který bude nutné vyřešit na straně Google. Doporučujeme kontaktovat technickou podporu.
2. Co mohu udělat pro vyřešení tohoto problému?
Zkuste aktualizovat aplikaci Messages a restartovat své zařízení. Pokud to nepomůže, kontaktujte technickou podporu.
3. Existuje nějaké alternativní řešení?
Zatím není známo žádné alternativní řešení. Doporučujeme vyčkat na oficiální vyjádření od společnosti Google ohledně této situace.
