Google Duplex Assistant může nahradit call centra
Nová zpráva od The Information říká, že některé velké společnosti budou testovat přirozený jazyk Google Asistenta. Tento test bude probíhat zájmena v Americe. Google Duplex se bude používat v korporacích, kde bude odpovídat na otázky zákazníků, takže spíše taková zákaznická podpora. Tato zpráva přichází v době, kdy se průmysl cloudových zákaznických středisek stále více rozrůstá. […]
Nová zpráva od The Information říká, že některé velké společnosti budou testovat přirozený jazyk Google Asistenta. Tento test bude probíhat zájmena v Americe. Google Duplex se bude používat v korporacích, kde bude odpovídat na otázky zákazníků, takže spíše taková zákaznická podpora.
Tato zpráva přichází v době, kdy se průmysl cloudových zákaznických středisek stále více rozrůstá. V loňském roce dosáhly 6.8 miliard dolarů a do roku 2022 má být až 20 miliard. Toto odvětví zahrnují společnosti Amazon, IBM, Microsoft, Cisco, Avaya a Genesys – které nabízejí řešení cloud call centra.
Aktivní testování ještě ne…
Google říká, že tyto společnost netestují technologií aktivně, ale hledají možné cesty, jak ji použít. Na druhou stranu tato služba by mohla nahradit spoustu pracovních míst po celém světě. Avšak Google Duplex bude muset třeba pochopit, když zákazník volá rozčílený a mluví tak trochu v nelogických větách.
Google Duplex umí v této chvíli se chovat jako sekretářka a klidně vám zavolá na rezervaci. Avšak není vše úplně vyzkoušeno a ještě se to testuje. Nicméně hlas robota je totožný s hlasem lidským, proto Google vždy při zavolání upozorňuje toho druhého, že mluví s robotem Google Asistenta.
zdroj: theinformation