Gamelight: Úspěšná reklama na nejlepší RPG hru s rozpočtem 3 miliony dolarů

Gambling oceňuje Gamelight za jeho úspěšnou reklamní kampaň pro jednu z nejlepších RPG her na trhu.Vytvoření hry, ať už by byla jak brilantní, je ztrátou času, pokud nevíte, jak ji správně…

Gamelight: Úspěšná reklama na nejlepší RPG hru s rozpočtem 3 miliony dolarů

Gambling oceňuje Gamelight za jeho úspěšnou reklamní kampaň pro jednu z nejlepších RPG her na trhu.

Vytvoření hry, ať už by byla jak brilantní, je ztrátou času, pokud nevíte, jak ji správně propagovat. Reklama je klíčová, když posíláte svou milovanou hru do světa, a Gamelight je specialistou na tuto důležitou část procesu.

Gamlight je největší odměňovanou marketingovou platformou na světě, která spojuje hráče a vývojáře prostřednictvím svého samostatného herního doporučovacího systému.

A nejsou to jen jakékoli uživatelé. Na rozdíl od hrubších konkurentů využívá Gamelight unikátní algoritmus k analýze herního času uživatelů, jejich zapojení, zapojení se s konkurencí a demografických informací. To jí umožňuje najít hráče, kteří pravděpodobně zůstanou dlouhodobě.

Díky exkluzivnímu přístupu k těmto datům nemůže žádný ze soupeřů v této oblasti Gamelight překonat.

Například Gamelight nedávno uzavřel partnerství s jedním z největších vydavatelů mobilních RPG her na světě, který vyčlenil rozpočet ve výši 3 miliony dolarů na rozšíření jedné ze svých her v USA. Díky platformě Gamelight dosáhla hra v březnu 150 000 instalací.

Ve 7. dni kampaně dosáhl vydavatel ROAS (návratnost investic do reklamy) 15,5 %. Do 30. dne se tento ukazatel téměř zdvojnásobil na 28,7 %.

Navíc Gamelight dokázal dosáhnout 410% nárůstu ARPU (průměrný příjem na uživatele) a 490% nárůstu ARPPU (průměrný příjem na platícího uživatele) ve srovnání s tradičními propagačními kanály.

Jak to dokázali?

Jedinečný algoritmus Gamelight analýzuje mnoho různých datasetů, které zahrnují nejen demografické informace a další uvedené parametry, ale také vzorce chování a vydávání peněz.

S tímto ohromujícím arzenálem poznatků Gamelight používá strojové učení k vylepšování svého algoritmu.

V případě hry od vydavatele RPG to vedlo k vytvoření algoritmu, který identifikuje společné rysy mezi vysoce zapojenými stávajícími uživateli a potenciálními uživateli, kteří pravděpodobně projeví stejnou úroveň zapojení.

Výsledkem bylo, že vydavatel nejen překonal své cíle ROAS s obrovským rozdílem, zvyšujícími se zisk z jeho stávající uživatelské základny, ale také získal hordy nových, silně zapojených hráčů navíc.

Při propagaci vaší hry je třeba přijmout mnoho obtížných rozhodnutí. Tohle není jedno z nich. Pokud je zkušenost

Zdroj: https://www.droidgamers.com/news/reaching-new-heights-gamelights-3m-ad-campaign-for-top-grossing-rpg-game/