Facebook a Instagram zůstanou v Evropě nadále zakázány v zobrazování cílených reklam

Facebook a Instagram pravděpodobně stále zůstanou zakázány v Evropě zobrazovat cílené reklamy. Tato situace vyplývá z nedávného vývoje, který zahrnuje rozhodnutí evropského soudního dvora a neshody mezi sociálními platformami a evropskými…

Facebook a Instagram zůstanou v Evropě nadále zakázány v zobrazování cílených reklam

Facebook a Instagram pravděpodobně stále zůstanou zakázány v Evropě zobrazovat cílené reklamy. Tato situace vyplývá z nedávného vývoje, který zahrnuje rozhodnutí evropského soudního dvora a neshody mezi sociálními platformami a evropskými regulačními orgány.

Evropský soudní dvůr nedávno potvrdil, že Facebook a Instagram narušují evropská pravidla ochrany osobních údajů. Tímto rozhodnutím je jasně stanoveno, že tyto platformy porušují zásady ochrany soukromí evropských uživatelů.

V důsledku tohoto rozhodnutí se zdá, že Facebook a Instagram nebudou moci dále používat cílené reklamy pro evropské uživatele. To je velký zásah do jejich obchodního modelu, který se opírá právě o možnost cíleně zobrazovat reklamy na základě uživatelových preferencí.

Toto rozhodnutí však není jediným důvodem, proč Facebook a Instagram stále bojují s omezením cílených reklam v Evropě. Evropské regulační orgány aktivně monitorují chování těchto sociálních platforem a usilují o dodržování evropských pravidel ochrany osobních údajů. Tyto regulace se značně liší od amerických pravidel a Facebook a Instagram se musí přizpůsobit evropskému prostředí.

FAQ:

1. Proč jsou Facebook a Instagram zakázány zobrazovat cílené reklamy v Evropě?

– Facebook a Instagram porušují evropská pravidla ochrany osobních údajů, což bylo potvrzeno rozhodnutím evropského soudního dvora.

2. Jaké jsou důsledky tohoto rozhodnutí pro Facebook a Instagram?

– Toto rozhodnutí znamená, že Facebook a Instagram nebudou moci cíleně zobrazovat reklamy evropským uživatelům. Tím dochází ke značnému omezení jejich obchodního modelu.

3. Jaká je role evropských regulačních orgánů v této situaci?

– Evropské regulační orgány monitorují chování Facebooku a Instagramu a usilují o dodržování evropských pravidel ochrany osobních údajů. Tyto regulace se liší od amerických pravidel a sociální platformy se musí přizpůsobit evropským požadavkům.

4. Existuje možnost, že se tato situace změní v budoucnu?

– Je možné, že Facebook a Instagram najdou způsob, jak se přizpůsobit evropským požadavkům a znovu získat možnost cíleně zobrazovat reklamy. To však bude vyžadovat úpravy jejich obchodního modelu a ochotu splnit evropská pravidla ochrany osobních údajů.

Zdroj: https://www.phonearena.com/news/facebook-instagram-eu-targeted-ads-ban-extension_id152248