„EU reguluje digitální trh a jmenuje gatekeepery“
Evropská unie přijala Digitální trhovní nařízení (DMA), které vstoupilo v platnost 25. srpna. Cílem těchto nařízení je zajistit vyšší stupně konkurence na digitálním trhu EU regulací tržní síly větších společností. Tato…
Evropská unie přijala Digitální trhovní nařízení (DMA), které vstoupilo v platnost 25. srpna. Cílem těchto nařízení je zajistit vyšší stupně konkurence na digitálním trhu EU regulací tržní síly větších společností. Tato regulace označuje velké subjekty jako brány – velké digitální platformy, které mají více než 45 milionů aktivních uživatelů v EU a roční tržby ve výši 7,5 miliard eur.
Evropský parlament zveřejní seznam brán zítra, 6. září, a společnostem na tomto seznamu bude poskytnuta lhůta do 6. března…
FAQ:
1. Co je cílem Digitálních trhovních nařízení EU?
Cílem Digitálních trhovních nařízení EU je zajistit vyšší stupeň konkurence na digitálním trhu EU tím, že reguluje tržní sílu větších společností.
2. Jak jsou označovány velké subjekty v Digitálních trhovních nařízeních?
Velké subjekty jsou označovány jako brány – velké digitální platformy, které mají více než 45 milionů aktivních uživatelů v EU a roční tržby ve výši 7,5 miliard eur.
3. Kdy bude zveřejněn seznam brán?
Seznam brán bude zveřejněn 6. září.
4. Jaká je lhůta pro společnosti na seznamu brán?
Společnostem na seznamu brán bude poskytnuta lhůta do 6. března.
Zdroj: https://www.gsmarena.com/ft_apple_argues_imessage_is_not_gatekeeper_in_the_eu-news-59793.php