Efektivní organizace týmové práce s aplikací Planner
Organizujte týmovou práci s aplikací Planner, která nabízí vizuální uspořádání práce, dokonalý přehled, snadnou spolupráci a možnost práce.
Aplikace Planner je navržena pro ty, kteří hledají jednoduchý a vizuální způsob, jak organizovat týmovou práci. Tato aplikace je součástí Office 365 a vyžaduje odpovídající komerční předplatné. Pro zjištění, jaké předplatné vaše firma používá a k jakým službám máte přístup, kontaktujte prosím svoje IT oddělení.
Vizuální uspořádání práce v aplikaci Planner spočívá v tom, že každý plán má svůj vlastní panel s kontejnery pro úkoly, které lze třídit podle stavu nebo podle lidí, kterým jsou přiřazené. Stačí úkoly přetáhnout mezi sloupci, když chcete aktualizovat stav nebo změnit přiřazení.
Dokonalý přehled zajišťuje zobrazení Moje úkoly, které uvádí úplný seznam všech vašich úkolů a jejich stav ve všech vašich plánech. Členové týmu tak mají vždy přehled o tom, kdo na čem pracuje.
Spolupráce je jednoduchá díky možnosti spolupracovat na společných úkolech, připojovat k nim fotky a diskutovat o úkolech přímo v rámci aplikace Planner. Všechny soubory a konverzace vašeho týmu zůstanou součástí plánu a nebudou roztroušené po různých aplikacích.
Práce na více zařízeních umožňuje používat Planner na všech dostupných zařízeních a udržovat tak přehled o dění bez ohledu na to, zda jste v kanceláři nebo na cestách s mobilním zařízením.
Pro použití Planneru je potřeba mít odpovídající komerční předplatné Office 365. Různé edice Office 365 zahrnují Planner, například Office 365 Business, Office 365 Enterprise, a Office 365 Education. Pro přesné informace o tom, které předplatné vaše firma používá a k jakým službám máte přístup, kontaktujte prosím svoje IT oddělení.
Pro zjištění, jaké předplatné Office 365 má vaše firma a k jakým službám máte přístup, kontaktujte prosím svoje IT oddělení. IT oddělení by mělo mít informace o vašem současném předplatném a jeho rozsahu.
V aplikaci Planner můžete třídit úkoly pomocí kontejnerů na panelu plánu. Úkoly můžete třídit do kategorií podle jejich stavu (například „k dokončení“, „probíhající“ a „dokončeno“) nebo podle lidí, kterým jsou přiřazené. Když chcete aktualizovat stav nebo změnit přiřazení, stačí úkoly přetáhnout mezi sloupci.
Aplikace Planner umožňuje spolupráci na společných úkolech, připojování fotek k úkolům a diskutování o úkolech přímo v rámci aplikace. Tímto způsobem lze snadno sdílet informace, postupy a nápady s členy týmu a zároveň udržovat přehled o aktuálním stavu projektu.
Ano, Planner je dostupný na více zařízeních, včetně mobilních zařízení. Díky tomu můžete pokračovat v konverzacích, aktualizovat si úkoly a sledovat průběh projektu, ať už jste v kanceláři nebo pracujete na cestách s mobilním zařízením. Aplikaci Planner můžete stáhnout z obchodů s aplikacemi pro iOS a Android.
Aplikaci stáhnete níže
Popis
Organizujte týmovou práci s aplikací Planner, která nabízí vizuální uspořádání práce, dokonalý přehled, snadnou spolupráci a možnost práce.