Důvod prodeje Honor byla konkurence

Konkurence schopnost značky Honor je vysoká a proto se Huawei odhodlal značku prodat, aby lidé neztratili práci kvůli restrikcím ze strany US.

Firma Huawei

Firma Huawei prodala svou pod značku Honor a důvodem byla samozřejmě konkurence schopnost. Prodeje této značky byly ovlivněny několika zákazy ze strany US a tedy tyto zákazy podléhaly i na pod-značku Honor.

Nyní zakladatel firmy Huawei Ren Zhengfei potvrdil na fóru pro zaměstnance, že prodej této firmy byl potřeba, jelikož divize pro mobilní telefony se začínala potýkat s velkým tlakem na nedostatek technických elementů, které jsou potřeba pro vývoj.

Dodal, že Huawei tyto těžké časy může překonat, ale rozhodli se prodat značku Honor proto, aby zaměstnanci, distributoři neztratili svou práci a mohli pokračovat.

Ren pokračoval ve své řeči, kde sdělil, že po několika vlnách sankcí ze strany US na Huawei má domněnku, že politici v Americe chtějí firmu zničit a ne jenom narovnat prostředí.

Honor by se tak mohl stát pro Huawei největší konkurencí poté, co se „rozvedli“. Ve třetím kvartálu 2020 prodeje značky Honor rostly o 26%.

Zdroj