Chyba s Google Play kredity – uživatelé narážejí na nevysvětlitelný kód chyby

Google je společnost, kterou si velmi vážíme za její úsilí poskytovat služby, které zjednodušují a automatizují náš každodenní život. Tato společnost je však závislá na komunitě uživatelů pro informace dostupné v…

Chyba s Google Play kredity - uživatelé narážejí na nevysvětlitelný kód chyby

Google je společnost, kterou si velmi vážíme za její úsilí poskytovat služby, které zjednodušují a automatizují náš každodenní život. Tato společnost je však závislá na komunitě uživatelů pro informace dostupné v aplikacích jako Maps a také pro veškerou zpětnou vazbu a směrování, kterou od beta testerů obdrží. Společnost si uvědomuje svou odpovědnost a odměňuje účastníky dotazníku kredity Google Play, které lze uplatnit při nákupu aplikací, knih, filmů a dokonce i nákupů v rámci aplikací prostřednictvím obchodu Google Play Store. Nedávno se však lidé, kteří uplatňovali kredity Google Play, setkali s nepochopitelným chybovým kódem.

Naštěstí se zdá, že tato chyba není způsobena žádným vážným technickým problémem. Podle informací, které jsme získali, se jedná pravděpodobně o dočasný problém spojený s aktualizací systému Google Play. Uživatelé hlásili, že při pokusu o uplatnění kreditů na nákup aplikace nebo jiných digitálních produktů se zobrazuje chybový kód, který neumožňuje dokončení transakce.

Google již o této chybě ví a pracuje na jejím řešení. Doporučuje se uživatelům, kteří se setkali s touto chybou, zkusit následující kroky:

1. Zkontrolujte připojení k internetu: Ujistěte se, že jste připojeni k internetu a že máte stabilní připojení. Někdy nedostatečné připojení může způsobovat chybové kódy.

2. Aktualizujte Google Play: Ujistěte se, že máte nejnovější verzi aplikace Google Play nainstalovanou na svém zařízení. Aktualizace často řeší problémy a chyby.

3. Vyčistěte cache aplikace: Přejděte do nastavení svého zařízení, vyberte možnost Aplikace (nebo Aplikace a upozornění) a najděte aplikaci Google Play. Klikněte na tuto aplikaci, vyberte možnost Uložená data a vyčistěte cache.

4. Odstraňte a znovu přidělte účet Google: Pokud žádný z výše uvedených kroků nefunguje, můžete zkusit odstranit a znovu přidat svůj účet Google na zařízení. Přejděte do nastavení, vyberte možnost Účty (nebo Cloud a účty) a odstraňte svůj účet Google. Poté jej znovu přidejte.

Pokud tyto kroky nepomohou, doporučuje se kontaktovat podporu Google Play prostřednictvím oficiální webové stránky nebo aplikace. Google si je vědom tohoto problému a aktivně na něm pracuje, aby jej co nejdříve vyřešil a uživatelé mohli opět bezproblémově uplatnit své kredity Google Play.

Doufejme, že se tato chyba brzy vyřeší a uživatelé budou moci znovu využívat své kredity

Zdroj: https://www.androidpolice.com/google-play-credits-balance-redeem-failure-issue/